Tillid og samarbejde

Vejen til større effektivitet, mindre sygefravær og større mulighed for at håndtere nye udfordringer - bygger på tillid og gensidigt forpligtigende samarbejde mellem kolleger og faggrupper.

Men hvad kendetegner en god arbejdsplads, hvad gør en afdeling god og hvilke udfordringer ligger i at sikre samarbejdet på tværs af arbejdspladsen.

Der gives en appetitvækker på hvad I kan se og handle på i hverdagen ud fra begreberne tillid, retfærdighed, samarbejde og relationel koordinering.

Præsentationen vil være bygget op omkring korte oplæg, debat og aktiviteter

 

Centerchef på Lions Kollegiet giver følgende tilbagemelding:

Jeg har fået mange meget positive tilbagemeldinger fra kolleger der havde frygtet noget tørt og kedeligt men blev glædeligt overraskede. Der var en god balance mellem oplæg og øvelser og det lykkes at formidle det der kunne være tungt stof på en måde der var tilgængelig for alle.

Produktet kan sagtens bruges af lignende centre i SOF og Københavns Kommune der arbejder med tillidsreformen.