Tillid og samarbejde
Vejen til større effektivitet, mindre sygefravær og større
mulighed for at håndtere nye udfordringer - bygger på tillid og
gensidigt forpligtigende samarbejde mellem kolleger og
faggrupper.
Men hvad kendetegner en god arbejdsplads, hvad gør en afdeling
god og hvilke udfordringer ligger i at sikre samarbejdet på tværs
af arbejdspladsen.
Der gives en appetitvækker på hvad I kan se og handle på i
hverdagen ud fra begreberne tillid, retfærdighed, samarbejde og
relationel koordinering.
Præsentationen vil være bygget op omkring korte oplæg, debat og
aktiviteter
Centerchef på Lions Kollegiet giver følgende
tilbagemelding:
Jeg har fået mange meget positive tilbagemeldinger fra
kolleger der havde frygtet noget tørt og kedeligt men blev
glædeligt overraskede. Der var en god balance mellem oplæg og
øvelser og det lykkes at formidle det der kunne være tungt stof på
en måde der var tilgængelig for alle.
Produktet kan sagtens bruges af lignende centre i SOF og
Københavns Kommune der arbejder med tillidsreformen.